Animer deg til rikdom

Animasjonsvideoene som løser problemet

I business er heistalen et velkjent fenomen. Dette konseptet går ut på å dele en ide på tiden det tar å ta heisen til øverste etasje, altså rundt 90 sekunder. For mange er dette et vanskelig mål å oppnå. Greier man ikke dette vitner det derimot ikke bare om at du er for dårlig til å kommunisere, men det vitner mest sannsynlig om at det ikke er klarhet nok i hva din ide er. I møte med forbrukere som en gang skal kjøpe ditt produkt eller din tjeneste er dette naturligvis et stort problem. I dag bruker flere og flere markedsførere video i møtet med dette problemet. Videoer fungerer som en perfekt heistale fordi de kan finspisses og redigeres om og om igjen. Samtidig relaterer videoer ofte mer personlig til forbruker enn hva for eksempel bilde og tekst ville gjort. Det er også et viktig poeng at bilde og tekst mest sannsynlig ikke vil gjøre en god heistale, rett og slett fordi disse krever mye innsats fra mottaker av kommunikasjonen og tidsbruken på inntaket av informasjonen varierer fra person til person. Det er også unektelig et faktum at bilder og tekst er mindre engasjerende for enhver person enn hva en video er. Derfor kommer Animu på banen med sine animasjonsvideoer for å løse ethvert problem din bedrift har i møte med markedsføringen.

Den perfekte salgsmann døgnet rundt

Animu kommuniserer med deg gjennom hele prosessen, helt fra du deler din ide til videoen spres. Det viktigste i ditt budskap plukkes ut, og dette blir en del av «heistalen» din animasjonsvideo til slutt skal bli. Jo kortere animasjonsvideoen blir, jo bedre, og derfor plukker Animu kun ut det aller, aller viktigste, og din video kan fort bli mye kortere og mer konkret enn de fleste heistaler. Det betyr ikke at du ikke får kommunisert nok av ditt budskap, tvert imot. Det betyr at du får gitt en konkret og klar kommunikasjon ut mot forbruker som nærmest garantert fullfører din video. Animu sørger også for en helt unik video, slik at du ikke trenger å bekymre deg for at viktig info filtreres ut slik at videoen kan ligne mest mulig på tidligere videoer. Faktisk legges hele 70 timer inn i 1 minutts video, og dette er noe Animu er meget stolt over. Resultatet er en kvalitetsvideo som gjør at du skiller deg ut i et veldig kompetitivt marked. Animu vet at dersom du gjør som dine konkurrenter vil du drukne i minnet til forbruker. Derfor tilbys animasjonsvideoene som en kreativ og innovativ måte å penetrere seg inn i minnet til forbruker. Du trenger ikke bekymre deg for uklare salgstaler eller forbrukere som ikke skjønner ditt konsept. Animu sine animasjonsvideoer er din egen perfekte salgsmann døgnet rundt.

Kilde